woensdag 9 december 2009

Santa's little helper.

Gisteren tussendoor heb ik zomaar ineens deze layout gemaakt. Hij stond helemaal niet op mijn todo-lijstje, maar ik kon het niet helpen..... De fotosessie van de kerstkaart heeft zulke leuke foto's opgeleverd, die moeten gewoon tussendoor gescrapt worden. Deze heb ik dus alvast voor Cas gemaakt.


Gebruikte materialen:
Als basis heb ik een vel Bazzill Kraft Cardstock gebruikt. De randen heb ik met distress Inkt bewerkkleur: vintage photo), het overige designpapier is van Jillibean Soup - Grandmas Christmas Soup. Links een strookje "pinch christmas cheer" van 2.5 cm., daarnaast een strook "frozen crab meat" van 6 cm. aan de linkerkant bewerkt met de "Apron Lace punch" van Fiskars en onder de foto zit een groot stuk "frozen crab meat" met afgeronde hoeken rechts. De foto is 12,5 x 19 cm.
De journaling is geprint op wit cardstock (lettertype " Britannic Bold), de grote letters van de titel zijn van Making Memories - Sticker Felt Alpha Red en de kleine letters zijn met de cricut uitgesneden. De kerstboom rechtsonder is een stempels van Verve stamps.
De inspiratie voor deze lay-out kwam van een artikel uit de SBM van december/januari, een lay-out die gemaakt is door Ingrid.
Nu ga ik eerst weer verder met mijn DD..... dat wordt een emotionele vandaag, maar dat zul je wel zien als ik hem blog.

Liefs Nicole

1 opmerking: