vrijdag 4 december 2009

December Daily: 03 december

03 december - de blanco pagina:
Gebruikte materialen:
Van Bazzill Kraft Cardstock heb ik een envelop gemaakt en in het midden heb ik er een halve cirkel uitgeponst met mijn cirkelpons van 4cm. doorsnede.
De linkerpagina en de kaart in de envelop heb ik beplakt met designpapier van Melissa Frances - Alma. Het cijfer 3 is wederom gemaakt zoals beschreven in het blogbericht " December Daily
: 01 december".


03 december - de pagina met foto's en journaling:
Vandaag kwam Sinterklaas op het kinderdagverblijf bij Cas en ondanks dat Cas op donderdag niet naar het KDV gaat, mocht hij toch komen voor de Sinterklaasviering. Natuurlijk is dat het onderwerp van dag 3 van mijn December Daily.
De journaling heb ik op wit cardstock geprint en de randen heb ik met zwarte inkt bewerkt. Op de foto heb ik met de hotfix 5 Crystal sterren opgeplakt. Rechts op de envelop zit een Say-it in Studs van Prima Marketing. Op de kaart in de envelop heb ik niets meer gedaan dan foto's geplakt. De randen van de foto's zijn bewerkte met zwarte Stazon Inkt en aan de rechterkant heb ik de hoeken van de foto's met een hoekpons rond gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten