vrijdag 27 mei 2011

Project Life 2011 : week 20 en week 21

Joepie!!!!!
In een eerder blogbericht schreef ik dat ik nog zoveel wilde doen voordat ik 1 juni weer zou gaan werken en nu ben ik zo blij dat al het schilderen en sauzen klaar is! Ik heb heel hard gewerkt, maar het resultaat mag er zijn! Ik word echt zo gelukkig van die frisse en superwitte muren!
Op scrapgebied haal ik mijn eerder gewenste deadline niet, maar zoals ik toen ook al schreef, heb ik daar geen enkele moeite mee.
Ik ben wel gewoon lekker aan het scrappen hoor, maar het verven kost veel energie en dus zit ik meer op de bank een beetje tv te kijken dan dat ik scrap.
Vandaag heb ik eindelijk weer eens tijd gehad om mijn Project Life helemaal bij te werken. Mijn weken lopen zoals de eerste week van het jaar 2011 is begonnen, dus van zaterdag tot en met vrijdag. Daarmee loopt vandaag dus week 21 af en die heb ik dan ook maar gelijk helemaal bijgewerkt. Ik heb nu dus twee weken te laten zien.












En nu ik met verven even klaar ben, ga ik de dagen die er nog zijn voordat het 1 juni wordt lekker verder met scrappen!

Liefs Nicole

2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg!! Ik had ook plannen om een jaaroverzicht te maken,maar ik moet bekennen dat ik nog steeds niet ben begonnen;)Vind het knap dat jij dit zo consequent doet!Dat wordt een prachtig album!
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layouts weer. En zo te zien een mooie grote tent. Dat wordt van de zomer genieten.

    BeantwoordenVerwijderen