maandag 2 mei 2011

Project Life 2011 : week 17

Na een dag hard scrappen (alhoewel de meeste tijd gaat zitten in het borduren) heb ik ook week 17 helemaal af. Het was de week van de scrapsite-meeting, pasen, solliciteren en wat algemene herinneringen.













Veel buitenfoto's deze week, want het was (alwee) stralend weer, dus ik heb ook lekker vrolijk papier gebruikt (één van mijn favoriete streepjes-papiertjes deze October Afternoon streepjes en gelukkig raakt die voorraad nog lang niet op).
Er was veel te vertellen deze week, dus ik heb nog een extra pagina gemaakt.












Liefs Nicole

3 opmerkingen:

  1. ook een favoriet papiertje van mij, maar mijn voorraad is op.......... leuke lo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooie werkjes weer zeg!! lekker vrolijk met al die leuke foto's en wat een mooie van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn ook erg leuk, Nicole! Die foto van jou is mooi! En papier van October Afternoon blijft leuk, hè?

    BeantwoordenVerwijderen