woensdag 11 mei 2011

Koninginnedag 2011

Ik vind het geweldig om de kinderen met koninginnedag (of iedere andere typisch "oranje-dag") in het oranje te steken. Gelukkig vind Cas het ook leuk, wat oranje is "voetbal" en alles wat voetbal is, is leuk!
En al die oranje-franje levert natuurlijk weer een heleboel foto's op die gescrapt worden. Ik heb er dus weer twee layouts van gemaakt met hetzelfde papier.

Gebruikt papier:
het streepjespapier is van Basic Grey uit de serie Mellow - Ebb, het oranje papier is van Kaisercraft uit de serie "Bubblegum Hills - Apple Spritz" (de achterkant) en het oranje papier met de vlindertjes is ook van Kaisercraft uit de serie "Bubblegum Hills - orange pop".
De halve cirkel met de titel "Fun" is geïnspireerd op een layout die ik deze week op het blog van Ali Edwards zag.
















Liefs Nicole

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en vrolijk lootje en halfje! Ik heb een vraagje aan jou: hoe krijg je jouw tekst altijd zo netjes op strookjes?? Ik probeer dat ook weleens maar dan staat de tekst niet overal netjes in het midden van het strookje.... ( volg je het nog ;-) )
    Groetjes,
    Arja
    www.arjasart.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke LO, de vlakverdeling is echt gaaf!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gave LO!! Lekker strak, daar hou ik wel van!
    Groetjes, annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze zijn weer erg gaaf. En wat een leuke foto's zijn dat. Helemaal passend bij Koninginnedag en wat een leuke herinnering zo.

    BeantwoordenVerwijderen