donderdag 5 mei 2011

Jij

een layout over Olivier in de maand april.....

Gebruikt papier:
blauw stippeltjespapier October Afternoon " 5&Dime - bubble gum", streepjespapier October Afternoon " Night Light - Charles". De journaling is geprint op wit cardstock bewerkt met Distress Inkt "Vintage Photo". Het lijntjespapier boven en onder de journaling is een restje (geen idee welk merk). De titel is uit rood cardstock(pute poppy van Papertrey Ink) gesneden.
Het ronde ornament is een digitale stempel die ik ergens van een blog heb gedownload.
Verder nog een rood randje geborduurd en twee hartjes brads bevestigd

Liefs Nicole

5 opmerkingen:

  1. hij is weer super!! de foto's hoe je ze verwerkt hebt en je lootje, top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die foto's van zijn lekkere smerige toet!! Super lootje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dit heerlijke foto's geweldig en je journaal !! wat zal hij daar later heel hard om moeten lachen !!
    een heel erg leuke LO !!
    @ bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog !!
    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's van zo'n lekker smeersmoeltje! Leuk verwerkt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf. Mooie journaling, leuke foto's, vrolijk geheel. Ik hou van deze stijl. (maar dat heb ik al vaker gezegd geloof ik...)

    BeantwoordenVerwijderen