woensdag 20 oktober 2010

Van alles twee......

Alle boeken die ik voor Cas heb gemaakt, ga ik natuurlijk ook voor Olivier maken. Afgelopen week was ik al bezig geweest met het verjaardagsalbum van allebei de jongens, vandaag ben ik bezig geweest met het schoolalbum van Olivier (voor Cas heb ik begin dit jaar al een schoolalbum gemaakt, kijk maar eens hier).

Ik heb van de jongens allebei de schoolfoto's van dit jaar alweer op een layout verwerkt (formaat 8"x8"). Ik ga de layout hier niet laten zien, want voor de schoolalbums heb ik ook weer schetsen en beschrijvingen gekregen van Moniek naar aanleiding van haar workshop. Als je ook een leuk idee wilt over wat je met je eigen schoolfoto's (of misschien met de schoolfoto's van je kinderen)kunt doen, dan moet je Moniek maar eens een mailtje sturen. Wie weet wil ze de workshop nog wel weer een keer doen.

Ik ben blij dat deze albums nu weer helemaal up-to-date zijn. Nu kan ik weer verder met de "gewone dagelijkse"-foto's.

Liefs Nicole

2 opmerkingen:

  1. wat een onwijs leuk idee! ziet er leuk uit. zo hou je het wel gelijk leuk bij!! ga ik zeker onthouden voor later. Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat voor een stempel die je gebruikt hebt?
    Ziet er goed uti zeg.

    BeantwoordenVerwijderen