vrijdag 8 oktober 2010

Scor-Pal

Vanmiddag ben ik naar Spijkenisse geweest, naar de demonstratiedagen van doe@ding. Ik wilde daar graag naartoe omdat Moniek daar weer een workshop gaf en was erg benieuwd wat ze nu weer voor leuks had gemaakt. Behalve de workshop van Moniek (die inderdaad weer erg leuk was, maar die ik (nog) niet laat zien) heb ik ook wat rondgekeken bij de demonstraties en uiteraard heb ik wat geshopt! Ik zag de aanbieding van de ScorPal en die wilde ik eigenlijk al een tijdje hebben. Vorige week bij P&P kon ik hem nog laten liggen, maar nu echt niet meer. Temeer omdat ik afgelopen week op internet weer aan het zoeken was naar beschrijvingen van doosjes. Toen ik eenmaal thuis was, ben ik natuurlijk gelijk enthousiast aan de slag gegaan met mijn ScorPal en heb deze leuke doosjes gemaakt van roze cardstock en Tilda-designpapier. Ik heb ook eindelijk weer eens gebruik gemaakt van mijn randpons en mijn nestabillities. Ik ben echt heel tevreden over deze doosjes!
















De doosjes worden de uitdeelkadootjes voor Olivier op het KDV maandag. Ik heb ze aan de bovenkant voorzien van een labeltje met de tekst "voor de allerliefste juf". Ik ga nog wat lekkere chocolaatjes in de doosjes doen en dan is het helemaal klaar! Leuk kadootje toch????

Liefs Nicole

14 opmerkingen:

  1. Die zijn schattig !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke doosjes!
    De scorpal gaat ook op mijn verlanglijstje als ik dat zo zie! :)
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat leuk zeg, dat lijkt mij ook leuk om uit te delen met de verjaardagen op school!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk !! En kun je die in verschillende groottes maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat zijn ze leuk zeg....Moet toch ook maar eens voor zo'n ding gaan kijken,groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige doosjes! Ik denk dat ze wel heel erg in de smaak vallen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw...mooie doosjes!Ik twijfel nog erg of ik zo'n Scorpal zal nemen,maar ik vind dit wel erg mooi/strak gemaakt hoor.
    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk Nicole,
    En ja de scorpal is ideaal. Ik kan ze niet aanslepen in de shop
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie doosjes zeg! echt prachitg gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Nicole, bedankt voor je berichtje op mijn blog, de letters die ik op de LO "High Five"heb gebruikt hen ik uitgesneden met de Quickutz, het alfabet Moxie. Inderdaad een erg leuk alfabet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke doosjes :)
    Heerlijk om cadeau te geven.

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen