zaterdag 3 juli 2010

een nieuwe fiets.

Vandaag heb ik een nieuwe fiets gekocht.
Een hele mooie roze en hij fietst nog lekker ook!
Ik krijg er nog wel een bagagedrager achterop en twee fietsstoeltjes (eentje voor en eentje achter), zodat ik lekker met de kinderen kan gaan toeren!
Ook voor Cas hebben we vandaag een echte fiets gekocht, die krijgt hij volgende week voor zijn verjaardag.

Oh en ik heb er weer een nieuwe hobby bij...... gisteren heb ik een mozaiek-workshop bij een collega gedaan en dat was echt superleuk om te doen. Ik heb een vogelhuisje gemozaïkt en ik vond het zo leuk om te doen, dat ik vandaag nog twee dingetjes heb besteld; en groot dienblad en een grote bamboeschaal en natuurlijk een heleboel mozaiek-steentjes.
Het vogelhuisje moet nog even gevoegd worden (de steentjes moesten eerst 12 uur drogen voordat dat kan) en zodra dat gebeurt is zal ik er een foto van maken.

Vanavond ga ik weer verder aan Cas zijn verjaardagsalbum scrappen, want ik wil graag zijn eerste twee verjaardagen klaar hebben, voordat hij drie wordt.
Er zal dus snel weer meer te zien zijn!

Liefs Nicole

4 opmerkingen:

  1. wat een geweldige fiets, WOW jaloers, hihi

    Gefeliciteerd met Cas..
    Leuk hé die waterpistooltjes..

    Mozaieken zou ik ook graag eens willen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fiets!!! Kom je dan ook op de fiets naar de 't werk??

    Ik heb ondertussen ook op de site gekeken, maar jij bent wel erg snel! Gelijk alweer wat nieuws besteld!!
    Ik kan ook niet wachten om te voegen! Ben benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole
    Gezellige fiets hoor Maar ik vroeg me af hoe dat nou moet met een stoeltje voor en die mand?
    En eh..zijn de zitjes ook roze?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf! ik heb deze fiets in het blauw! hij fietst heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen