vrijdag 30 juli 2010

Nog even wat kaartjes gemaakt....

zo vlak voor de vakantie en terwijl ik vanalles scrapachtigs aan het voorbereiden ben om mee te nemen op vakantie, bedacht ik me ineens dat ik niet moest vergeten dat ik nog wat mensen een kaartje wilde sturen. Dus heb ik vandaag drie kaartjes gemaakt, allemaal vanuit eenzelfde sketch. Ik laat maar één kaartje zien, omdat de andere kaartjes nog een verrassing moeten blijven voor de mensen die de kaartjes gaan ontvangen. Dit kaartje is voor Arjan zijn oma en die is niet zo vaak op internet (lees nooit, denk ik).


Ik zag een sketch van dit kaartje gisteren op internet en ik vond het een heel leuk kaartje, dus ben ik vandaag weer eens aan het stempels inkleuren gegaan met mijn derwent-potloden.
De basis voor de kaart is een rechthoekige kaart van 14*10,5 cm. Daarop heb ik een stukje designpapier geplakt van Jillibean Soup uit de serie "Chicken Noodle - dried egg noodles". Voordat ik dit stukje designpapier op de kaart heb geplakt heb ik eerst over het midden een stukje rood lint geplakt.
Het stempeltje heb ik vierkant uitgesneden, gemat op rood cardstock, daarna weer gemat op wit cardstock en op het designpapier geplakt.
Van een tweede stukje rood lint heb ik een strikje gemaakt, in de knoop van het strikje heb ik een veiligheidsspeld geprikt en daaraan heb ik een hartjes-bedel bevestigd. Het strikje heb ik op het lint geplakt, precies boven het stempelkaartje.
Als laatste nog een stempeltje met de tekst "just for you" en klaar was het kaartje.

Zo..... nu weer verder met de vakantie-voorbereidingen.
Tot over een week of twee!

Liefs Nicole

9 opmerkingen: