maandag 21 juni 2010

Mijn mamma is een paparazzi

De regelmatige bezoekers van mijn blog weten dat ik graag zomaar eens een fotoshoot doe van de jongens. Ik wil namelijk niet alleen maar de bijzondere momenten van de jongens vastleggen, maar ik vind het ook leuk om zomaar eens wat foto's te maken. De reden daarvoor is natuurlijk dat nu de jongens klein zijn, alles veel te snel gaat; ze veranderen met de dag! Van mezelf heb ik niet zo heel veel foto's van toen ik klein was en dat vind ik jammer. Vroeger gaf ik daar niet zoveel om, maar nu ik zelf kinderen heb, lijkt het wel of ik alles wil blijven herinneren en wil vastleggen. En dus hang ik soms eens even de paparazzi uit.


Hierover gaat dan ook deze layout, die ik heb gescrapt met een foto van zo'n fotoshoot van Olivier (in maart 2010).

Het formaat van de layout is 8.5" x 11".
Het groene papier is de basis van de layout. Het is papier van Basic Grey uit de serie Cappella "Sonata" (de achterkant). De foto heb ik zo groot uitgeprint dat ie over de hele breedte van de LO past. Daarboven heb ik een klein strookje designpapier geplakt "Interlude" (ook van Basic Grey). OP een stukje printbare transparante sheet heb ik de journaling (in spiegelbeeld!) geprint en daaronder heb ik de titel gemaakt; de kleine letters zijn van K&Company "embossed stickers" en de grote letters zijn puffy Thickers van American Craft "Honey".

Linksboven op de layout heb ik een sjabloon ingekleurd met een zwarte perlen pen. Het sjabloon is van "My paper world - 4 borders". Dat is echt zulk leuk spul en ik vind dat je er ook een mooi resultaat mee krijgt. Ik smeer de verf uit de perlenpen flink dik op het sjabloon en strijk het later glad met een spateltje.
Verder heb ik nog een randje geborduurd met groen DMC-garen.


Mijn travel journal ligt nu even stil. Ik moet straks even langs de Hema om wit kaftpapier te kopen en dan kan ik er weer mee verder. Foto's hiervan laten dus nog even op zich wachten.

Bovendien wil ik ook graag verder met layouts maken, omdat ik hier een beetje mee achterloop. Als paparazzi maak ik namelijk veel te veel foto's en de meesten hebben een leuk verhaal (en dus een leuke herinnering) en moeten ze dus gescrapt worden!

Ik ga dus gauw weer verder!

Liefs Nicole

8 opmerkingen: