zondag 6 mei 2012

Project Life 2012: week 17

Dit is Project Life week 17. De week waarin ik weer eens een nieuwe pageprotector heb geprobeerd, waarbij ik erg heb moeten zoeken naar hoe ik die wilde gebruiken. Uiteindelijk heb ik de pageprotector met de naaimachine enigszins "verbouwd"  en heb ik links één groot journalingblok verwerkt met verder alleen maar foto's. Ik vind deze pageprotector weer een leuke afwisseling in mijn boek, maar zal deze (denk ik nu) niet meer zo snel gebruiken. Vooralsnog moet ik de achterkant nog wel gebruiken voor week 18 dus zit nu alweer te puzzelen hoe ik dat zal doen.

Hierbij week 17:

















Liefs Nicole

5 opmerkingen:

  1. Hij is juist hartstikke leuk!!!Een hele orginele indeling en super leuke foto's!!!
    Hihih die sint en piet foto! Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem wel heel erg leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem ook erg leuk geworden! Xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je kids zijn alweer klaar voor 5 december!
    Mooi naslagwerk ben je aan het maken Nicole!
    Was leuk om te nu ontmoet te hebben! Doen je voeten nog zeer?
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft gaaf om deze pagina's te bekijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen