dinsdag 1 mei 2012

Project Life 2012: week 16

Dit is project Life week 16.
Ik weet het, jullie hebben week 15 nog van me te goed, maar die is........












 Zodra ik die kan laten zien, komt ' ie natuurlijk op mijn blog.

Nu dus week 16, de week waarin Cas zijn sponsorloop had (en de hele week dus in het teken stond van sponsors zoeken en voorbereiden op 20 rondjes fietsen).



















Week 17 is inmiddels ook al bijna klaar. Die ga ik nu eerst afmaken en wie weet, kom ik er vanavond nog aan toe om hem te bloggen (en anders deze week echt nog wel, dat beloof ik!).

Liefs Nicole

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige week weer. Mooie fietsfoto en leuk dat de stickerkaart er ook bij zit!
    Enne publicatie? Wat leuk, waar kom je in of is dat nog geheim?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat issie weer zo leuk!!!!
    Kijk hem nou eens gaan het dappere manneke op zijn fietsje zo klein en dan al meedoen aan de sponsorloop.....geweldig!!!!

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, jullie hero op de fiets, knap dat zulke kinderen daar aan mee doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk.. Ik ben zo benieuwd hoe het er allemaal in het echt uit ziet. Ga je die meeting nog regelen??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nicole, mooi resultaat. Leuk om het allemaal zo te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen