maandag 24 januari 2011

twee geboortekaartjes

Gisteren zijn vrienden van ons voor de tweede keer pappa en mamma geworden, van een dochtertje Babet. Daarom ben ik vandaag maar weer eens aan het knutselen gegaan om een geboortekaartje te maken. Bovendien is een andere vriendin al op 4 januari bevallen en daar moest ik ook nog steeds een kaartje naar toe sturen. Ik hoop dat ik dat met dit zelfgemaakte kaartje weer een beetje heb goedgemaakt :-).

Twee kaartjes in dezelfde stijl, eentje voor een jongen (Kay) en de andere dus voor Babet:











Liefs Nicole

8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg leuk!
    En ja vast; een zelfgemaakt kaartje maakt vaak een hoop goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw schattig zijn ze zeg!!! helemaal in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes. Daar zullen ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattige kaartjes! Mooi zo eenvoudig en toch zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel simpel / eenvoudig, maar zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaa hij was super leuk!! enne we kregen nog later kaarten hoor..maar hij hangt er mooi tussen op de muur! echt super

    BeantwoordenVerwijderen