donderdag 22 november 2012

Projecht Life 2012: week 42 tot en met 46

Dit is project Life weken 42 tot en met 46 (omdat ik zo'm slechte blogger ben de laatste weken). De weken waren al wel af, alleen is het tegenwoordig nog donker als ik maar werk ga en is het weer donker als ik van werk thuiskom. Het maken van foto's laat dus tegenwoordig nogal op zich wachten.

 Week 42:de week waarin we Olivier zijn verjaardag hebben gevierd en de de week waarin ik weer mooie foto's in het bos heb gemaakt.









Week 43:de week waarin ik de tafeltent heb afgemaakt en de week waarin ik mijn scrapvriendinnetjes weer eens heb gezien (en gelukkig hebben we sinds dat bezoek de groepsapp!).








Week 44:
daar kan ik kort over zijn; de week van de KreaDoe en wat was het heerlijk om te doen!











 Week 45:

de week dat mijn vader zijn verjaardag vierde en de week dat Ageeth bij mij is geweest en ze bijna van Cas had gewonnen met kwartetten.









 en als laatste week 46:
de week waarin we alwéér naar het bos zijn geweest, omdat het steeds mooier wordt in het bos, de week waarin Olivier opa en oma dag had op het KDV, de week dat we naar de musical Wicked zijn geweest en de week waarin Sinterklaas weer in Nederland is aangekomen.



















Zo nu is mijn blog ook weer helemaal bij!
Liefs Nicole











3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer allemaal super uit!!! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer helemaal bij zie ik!! netjes hoor..hier ook! nog even en dan is het jaar rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer mooi uit hoor.. En wat fijn als je weer een beetje bij bent! Alweer bijna een heel jaar vol gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen