zondag 18 november 2012

Online workshop december daily

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met de voorbereidingen van de online workshop december daily bij scrapdelight.
Ik ben alvast aan het voorwerken, om iedere dag alle deelnemers niet alleen te kunnen voorzien van opdrachten en motivatie, maar ook van inspiratie door bij de dagelijkse opdrachten die 's morgens beschikbaar komen ook mijn eigen uitwerkingen te laten zien.

Voor iedereen die nieuwsgierig is geworden naar de inhoud van de online workshop, hierbij een sneakje van hoe mijn album eruit komt te zien!



















Je kunt je nog inschrijven voor de online workshop, klik dan hier.

Liefs Nicole.

3 opmerkingen:

  1. Het sneakje is heel veelbelovend! Ik heb al vaker gezegd: ik hou van jouw stijl: de nadruk op de foto's en niet teveel poespas... Zo scrap ik zelf ook...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, die sneak ziet er in elk geval al errug leuk uit, Nicole! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er veelbelovend uit hoor nicole!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen