zondag 2 september 2012

weer eens een layout laten zien

Ik heb weer eens een layout gescrapt, voor de Sunday Challenge van Scrapdelight.
Dit keer hebben Ilonka, Desire en ik ons gebogen over een sketch.


Toen ik de sketch zag en maar één foto op de layout zag, wist ik al dat ik één grote foto uit de fotoshoot wilde gebruiken die we laatst hebben laten maken door Jola. Meestal zijn mijn 12"layouts met meerdere foto's en veel tekst, maar daar leent deze sketch zich niet voor en daarom heb ik nu een layout op formaat 8"x 8" gemaakt.
Ik kreeg gelijk het idee dat ik de grote cirkel wilde vervangen door een geborduurd hart.
En eigenlijk wilde ik ook nog wel swirls op mijn layout gebruiken, maar hoe ik ook schoof en wisselde met de swirls die ik heb, ik vond het niet mooi, dus dan maar zonder.
De bloemen heb ik vervangen door het gebruik van tekststickers en uiteindelijk is dit mijn layout geworden, geïnspireerd door de sketch, maar zeker geen kopie van de sketch.

Gebruikte materialen:
designpapier " Hoopla Floral" van Glitz design
designpapier "History - These days collection" van Kaiser Craft
letterstickers van Authentic gemat op craft cardstock
blauw borduurgaren



en zie hier de sketch die bovenstaande layout heeft opgeleverd:











Liefs Nicole




12 opmerkingen:

  1. Prachtig Nicole, de mooie kleurencombi blauw/groen, het geborduurde hart en natuurlijk de foto van Cas en Olivier....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! hij is super :) De kleurencombi past perfect bij de foto..
    Liefs, Marij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige layout is dit zo geworden en je hebt er weer je eigen stempel op gedrukt door er op te borduren. Helemaal gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel erg mooi geworden!! En super foto van Oliver en Cas..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie kleuren en wat een mooie layout! Gr. Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder mooi....ben echt onder de indruk alles klopt prachtig bij elkaar en de tekst....geweldig Nicole!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vertaling van de sketch
    en een prachtig ingetogen layout. You're a master! :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze zooo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige LO Nicole, je hebt aan de sketch een compleet eigen draai gegeven, super. Maarre waar is het streepjespapier (grapje hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend mooie LO!! Geweldige foto en dan zo mooi dat geborduurde hart erom heen; helemaal top!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen