woensdag 11 januari 2012

Project Life 2012: week 1

Er zijn een aantal dingen verandert in mijn Project Life 2012 ten opzichte van 2011. Zo wilde ik graag de weekkaartjes wat "simpeler" zodat het minder tijd zou kosten om deze te maken. Bovendien had ik een ontwerp in mijn hoofd (geïnspireerd door de layouts van Ali Edwards uit "week in the life - 2010").
Daarnaast heb ik besloten om dit jaar niet weer te werken met de afgeronde hoeken en ook niet met de gedistressde randen van de journalingkaartjes. Dit allemaal om het project wat makkelijker te maken.
Ik ben erg tevreden over de nieuwe layout.

Onderstaand week 1. We zijn een weekje op vakantie geweest en daar viel natuurlijk genoeg over te vertellen. Vandaar dat week 1 nog twee extra pagina's heeft van 6"x12".

























En nu...... ga ik weer eens een layout scrappen!
Liefs Nicole

9 opmerkingen:

  1. Mooi geworden! :-D Leuk om te zien dat je na een heel jaar andere inzichten krijgt en je PL-manier een fijne opfrissing geeft. Veel succes met 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Nicole.. Ik ben benieuwd naar de rest.. Ik hoop dit weekend ook te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk ! ik ben ook voor het eerst begonnen dit jaar en ga je blog in de gaten houden om inspiratie op te doen. Altijd handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel leuk.
    Maar bij de eerste foto zie ik eerst jan 2 dan 5 en dan 1. Lijkt mij een onlogische volgorde....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pagina's. Wat goed van je dat je weer een poging waagt. Ik ben voor de jongste in 2011 al begonnen maar nu wil ik een PL voor ons allemaal maken. Ik moet alleen mijn foto's nog uitprinten. Maar ben al redelijk op weg. Moet zeggen dat ik opstart problemen heb hoor. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi

    wat een mooie weer.
    Ik had juist dat hoekjesponsen van je overgenomen om dat ik dat zo leuk vond..
    Maar zoals je het nu hebt is ie ook heel erg mooi!!
    En die tekstkaartjes vind ik nogsteds zo leuk die je hebt...
    Maar goed wil ook geen kopie van jou worden dus laat het erbij zoals ik het zelf gefabriceerd hebt.
    Succes en ik vertrouw er wel op dat jij je jaar vol krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Nicole, dat je doorgaat. Ben ook weer begonnen en inderdaad ook veel simpeler.Heel veel succes met je lifeboek.

    Groetjes Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze helemaal super!!!! Heel anders maar net zo mooi!!! Blijft gewoon gaaf om zo'n week terug te zien!
    Leuk, leuk, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er weer goed uit zeg!! Leuk he om toch maar door te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen