zaterdag 14 januari 2012

Layout: gekke bekken

Cas trekt tegenwoordig (bijna) alleen nog maar gekke gezichten als ik een foto wil maken en of hij het nou leuk vind of niet, zelfs die foto's moeten gescrapt worden.
;-)

Voor deze layout heb ik papier van Basic Grey gebruikt, uit de serie "green at heart". Het groene papier is "moss", het gestreepte papier is "grasshopper" en het zandkleurige met bloemetjes " recycle".
Aan de rechterkant heb ik een randje geborduurd met roze borduurgaren, de titel heb ik uit zwart cardstock gesneden en de letter C uit roze cardstock. Beiden met de cricut.
Onder de C zit een hartjesbrad en bovenaan zit nog een tekststicker uit de word sticker van October Afternoon "5&Dime".




Het is heerlijk om ook weer eens een grote layout te maken, ik hoop dat ik er dit jaar naast PL2012 wat meer zal maken dan vorig jaar!

Liefs Nicole

2 opmerkingen: