woensdag 30 november 2011

Project Life: week 47

Project Life week 47 is gescrapt...... een week waarin ik veel te weinig tijd had om uitgebreid te scrappen en dus heb ik het voor deze week weer bij een "gewone" basispagina gehouden. Maar nu de eerste weken van 2011 al lang en lang achter ons liggen heb ik gemerkt dat zelfs de "gewone" basisweken een bijzondere bladzijde zijn in dit geweldige project.


















Inmiddels is Petra een facebook- en Flickr group begonnen voor PL2012. Inmiddels zijn er al ruim 50 enthousiastelingen die volgend jaar dit project gaan doen en ik moet zeggen dat ik nu toch wel weer twijfel. Ik zie zulke leuke ideetjes en plannetjes voorbij komen, dat het bij mij toch weer begint te kriebelen. Ik heb nog 5 weken om erover na te denken :-).

Ondertussen begint morgen ook al de decembermaand en dus begin ik morgen ook met mijn december daily. Als het een beetje lukt zoals ik het nu in mijn hoofd heb, dan heb ik vanaf morgen dus iedere dag wat te bloggen.

Liefs Nicole

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ook zo'n enkele pagina gewoon super, het zegt toch iets over de 'gewone' week..
    Ik heb voor me zelf bedacht als PL bij mij werkt, ik het eigenlijk wil blijven doen..
    Als ik een layout scrap kies ik vaak een mooie foto, maar die foto zegt zoveel minder dan de 'kiekjes' die in mijn PL gaan komen.. Mijn PL gaat laten zien hoe ons leven is (is mijn gedachten erbij)
    Heb er zo zin in...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    en ik zeg gewoon nog een jaartje mee doen!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pagina weer. En ik denk dat je toch wel gelijk hebt. Zo'n basispagina geeft juist rust en is helemaal niet saai als er foto's in zitten :-)

    Dankjewel voor het noemen van de facebook en flickr groep. En de link naar mn blog. Vind het zo leuk dat er zoveel enthousiastelingen zijn. Had nooit verwacht zo'n grote groep bij elkaar te krijgen. Nu nog volhouden met z'n allen, maar dat komt vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt weer super uit!!! Leuk he zoveel mensen die enthousiast zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen