maandag 24 oktober 2011

PL week 36, 37, 38 en 39

Ik ben de afgelopen week weer verder gegaan met Project Life en nu weer 4 weken achterstand ingehaald.
week 36:













week 37:













week 38:










week 39 (met een extra pageprotector als verslag van een heerlijke dag)













Vanaf aankomende vrijdag ga ik heerlijk drie dagen scrappen met ruim 20 andere meiden! Dan ga ik eerst mijn PL weer helemaal bijwerken en vervolgens ga ik verder met mijn Amerika-vakantie album.
Genoeg te doen dus :-)

Liefs Nicole

6 opmerkingen:

  1. Leuk weer te zien zeg!!! Ziet er super uit allemaal!!! Blijf het gaaf vinden dat je me hebt aangestoken!!

    Veel plezier vast voor het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo knap dat je dit weet vol te houden, moet een geweldig geheel zijn straks, als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer updates te zien van je project life. En wat een vooruitzicht! 3 dagen scrappen! Heerlijk :-) Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, Nicole! En de verhaaltjes natuurlijk!
    Het jaarboek (hoe heet het?) zal wel ontzettend dik worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je het zo goed volhoudt, je kinderen zullen je dankbaar zijn dat ze zo veel over hun leve te weten komen. Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen