zondag 12 september 2010

Mijn pappa is mijn held

Deze layout heb ik weer voor Olivier gescrapt, ik ben druk bezig om voor zijn eerste verjaardag de leukste foto's van zijn eerste jaar te scrappen en daarmee loop ik een beetje achter.
Deze foto is van februari 2010 en die vond ik zo lief dat ik hem groot heb uitgeprint en er een 12"x12" layout van heb gemaakt.


Het groene basispapier dat ik heb gebruikt is van Basic Grey uit de serie "lemonade - Splash" en het streepjespapier is van American Crafts " Kids - play date". De datum en de journaling heb ik op wit cardstock geprint en daarna in strookjes gesneden en op de layout geplakt.
De letters van de tekst "mijn held" zijn Thickers van American Crafts "Honey - Spinach". Links onderaan heb ik een chipboard circle geplakt van Scenic Route uit de serie "our story". De randjes van de cirkel heb ik wel met rode inkt bewerkt, want ik vind het nooit zo mooi als je de grijze rand van het dikke chipboard nog ziet.





Bij de chipboard cirkel heb ik een Crystal swirl van ZVA geplakt, deze heb ik ook weer in stukjes gesneden en dit keer heb ik niet de hele swirl gebruikt, maar een gedeelte. Het andere stuk komt vast nog wel een keer ergens van pas.

Als laatste heb ik weer een randje boven en rechts op de layout geborduurd.

Nou ik wil nog heel veel doen, dus ik ga weer lekker verder, het is heerlijk weer om te scrappen vandaag (hier regent het nu namelijk).

Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten