zondag 5 september 2010

spiegel

Afgelopen vrijdagavond heb ik weer een mozaiëk-workshop gevolgd van Patty (www.endofdullart.nl) bij mijn collega Angelique.
Het was een ontzettend gezellige avond en ik heb weer eens wat nieuws uitgeprobeerd met mozaiek, namelijk een enorme wanorde van stukgeslagen en geknipte tegels.
Geen patroon, niet recht en vierkant maar gewoon eens lekker puzzelen en alles schots en scheef...... een enorme uitdaging voor mij.

Over het eindresultaat ben ik in elk geval erg tevreden en ik weet nu al dat ik nog meer van deze spiegels ga maken. In eerste instantie dacht ik namelijk dat ik deze spiegel op werk op mijn kantoor wilde hangen, maar eigenlijk wil ik er twee of drie bij ons in de gang hangen.
Heb ik weer een reden om wat mozaiëk spullen te bestellen :-)

Maar nu ga ik eerst weer eens even wat scrappen.
Liefs Nicole

4 opmerkingen:

  1. wauw nicole, dat is nog eens een vrolijke spiegel! maar door de vierkamte vorm toch weer strak! heb je al kennis gemaakt met poeder voor gekleurde voegen? is ook heel leuk, zeker met zo'n werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De spiegel is inderdaad érg leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat er ook een in je kantoor moet komen hoor!! Ik had me er al helemaal op verheugd!! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan, een van de dingen die ik ook al jaren wil, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik zolang ik nog scrap ik niet aan een nieuwe verslvende geldverslindende hobby ga beginnen. Jij heb alvast een heel erg mooie spiegel.

    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen