woensdag 3 december 2014

December Daily 2014 | 1 december

Ik  ben begonnen met mijn December Daily, maar niet in het album dat ik eerder op mijn blog heb laten zien.
Ik was er op 1 december heel enthousiast in begonnen, maar toch........ het was niet zoals ik het graag wilde en dus heb ik het album dat ik in de December Daily Kit van Ali Edwards had gekregen tevoorschijn gehaald en heb daarin nogmaals geprobeerd om mijn pagina van 1 december te maken.

Ik ben er nu helemaal blij mee en tevreden over en uiteindelijk heb ik ook het papier dat ik voor mijn DD2014 had gekozen nog veranderd. Het papier van MME "be merry" is het dit jaar helemaal voor mij en ook al is het een oude lijn (ik geloof dat het een papierlijn uit 2008 is), ik blijf het mooi vinden!

Hierbij dan dus ook mijn pagina voor 1 december. Uiteraard beginnen we op 1 december aan de adventskalender en dus gaat mijn pagina daarover.

Tot zover mijn DD2014.
I'm on a roll!!!!!!

Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten