zondag 15 juli 2012

Project Life 2012: week 27

Dit is Project Life 2012 week 27; de week die in het teken stond van Cas zijn "kinderfeestje", waar hij al ruim een half jaar naar uit heeft gekeken en ook de week waarin we van Jola een sneakje kregen van de foto's van de fotoshoot en daar werd ik helemaal blij van!

















Binnenkort begint de vakantie, drie weken heerlijk samen met de mannen; geen wekker, geen werk en ik denk dat ik mijn telefoon ook gewoon lekker uitzet. Ik heb al een aantal boeken gekocht die ik in de vakantie wil lezen. In elk geval wil ik gewoon een paar weken even niet scrappen. Al mijn opdrachten voor scrapdelight zijn inmiddels ook af en dus neem ik ook lekker even scrappauze.
Maar dan wil ik voor die tijd wel mijn PL weer helemaal bijgewerkt hebben. Ik weet dat ik vorig jaar behoorlijk veel moeite had om PL na de vakantie vol te houden omdat ik op een gegeven moment vijf weken moest inhalen en dat motiveerde me totaal niet. Dit jaar wil ik er voor de vakantie dus voor zorgen dat PL helemaal "bij" is en wil ik tijdens de vakantie proberen om wel af en toe alvast wat journaling te schrijven. Eens zien of het me dan lukt om het na de vakantie weer lekker op te pakken.

Voor nu: nog een weekje werken en nog een weekje 's avonds heerlijk scrappen!
Liefs Nicole

3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, in de vakantie maak je toch ook veel fotos en sorteren dan ook een stuk lastiger.. ik moet dan alleen nog een flinke inhaal slag doen.. gelukkig duurt mijn vakantie nog even :-)

    Ik vind die fotos met je mannen toch zoleuk!!! Xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk deze manier van scrappen!! niets voor mij maar prachtig om mee te mogen beleven. Foto van Jola geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, Nicole! Vind het een hele klus, maar wat zal het later een mooie herinnering zijn!

    BeantwoordenVerwijderen