zaterdag 14 juli 2012

Project Life 2012: week 26

Dit is Project Life week 26.
Alweer een half jaar voorbij....... Sinds ik bezig ben met Project Life ben ik er veel bewuster van hoe snel de tijd gaat. Dan weer heb ik mijn album in weken bijgewerkt, dan weer loop ik, voor mijn gevoel in een oogwenk, ineens weer twee weken achter. Of heb ik op maandag net een week afgerond, dan is het alweer maandag en kan ik een nieuwe week maken.
Dat de tijd hard gaat, neemt niet weg dat we ook ontzettend genieten van het leven en daar word ik me ook steeds bewuster van door het maken van PL. Wat gebeurt er toch veel in ons leven (en dan vooral in het leven van de jongens) en als ik door mijn albums blader, dan zie ik heel goed hoe de jongens zich ontwikkelen.
Ik heb inmiddels drie albums vol. In elk album heb ik 26 weken verwerkt; dan weer eens door alleen een basispagina, dan weer een basispagina met 1 of meerdere extra pagina's. En alhoewel ik tijdens het maken van een pagina nog wel eens kan denken "hmmmm...... niet mijn mooiste of leukste pagina", toch zijn alle pagina's en alle herinneringen me even dierbaar. Ik vind het een geweldig project en zolang er nog zoveel gebeurt in het leven van de jongens, ga ik er dan ook gewoon mee door!

Dit is dus week 26 en die stond in het teken van strafwerk (voor Cas) en de fotoshoot bij Jola Mulder Fotografie waar ik al heel lang naar uitkeek.













Inmiddels is week 27 ook al bijna af, die zal ik later dit weekend wel even bloggen.
Liefs Nicole




1 opmerking:

  1. Hey Nicole
    Wat een leuke pagina weer zeg..
    En wat houd je het toch weer goed vol!!

    BeantwoordenVerwijderen