zaterdag 24 maart 2012

Project Life 2012: week 10 en week 11

Een van de leukste dingen van Project Life vind ik, dat ik bij het samenstellen van de week-pagina's de week ook nog een keertje kan herbeleven. Zelfs na een week (of twee weken als ik wat achter loop met het maken van de pagina), heb ik al wel eens van die "oh ja!...." momenten en bedenk ik me weer hoe leuk een dag of gebeurtenis is geweest, of soms hoe sneu iets is geweest dat gebeurt is.

Zo zie ik in week 10 de foto van Olivier, die ik heb gemaakt vlak nadat hij van de hometrainer is gevallen (tja...... wat doet ie dan ook op de hometrainer!) en ik hem als liefhebbende moeder natuurlijk eerst verzorgt en getroost had. Als ik de foto zie, doet het weer pijn in mijn buik, maar gelukkig is het gezicht van Olivier weer helemaal hersteld.











In week 11 gelukkig alleen maar heerlijke momenten; de coniferenhaag is uit de tuin (iets dat al heel lang bovenaan mijn verlanglijstje stond, maar wat ik graag uitbesteedt had aan Arjan) en een uitje met de klas van Cas naar de kinderboerderij.













En terwijl ik dit blog, is ook week 12 alweer voorbij en heb ik de foto's van de afgelopen week ook alweer geprint klaarliggen, maar daarover dus meer in een later blogbericht.

Liefs Nicole

6 opmerkingen:

  1. Prachtige PL weer Nicole !
    Ik hoopte alleen eens een foto van jou ertussen te zien :), maar helaas....
    Leuk dat je zo de herinneringen weer herbeleefd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk NIcole.. Ik herken het verhaal van jouw.
    Ik heb gisteren ook aardig mijn PL bij gewerkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer super uit!
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik ook wat jij nu zegt, we vergeten al te snel, vooral de details, dus super leuk om bij te houden!
    Hele mooie weken heb je weer gemaakt!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen