zaterdag 17 maart 2012

designteamlid Scrapdelight.

Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan een designteamcall van scrapdelight, een ontzettend leuke scrapbookwinkel waar ik graag kom ook al is het bijna 3 kwartier rijden. Het is de rit altijd meer dan waard, want de winkel heeft een ontzettend groot assortiment en natuurlijk ook van mijn favoriete merken. De laatste keer kwam ik er zelfs achter dat zij spullen verkopen die ik in Amerika zelf bestel (volgens mij was het van Pretty Little studio).
Afgelopen maandag sloot de inschrijving van de designteamcall en gisteren werd ik gebeld door Michelle, de eigenaresse van Scrapdelight of ik nog steeds lid wilde worden van het designteam. eh.... nou..... Ja!!!!!!!!!!!!

Gisterenmiddag hebben we alles doorgesproken en sinds die tijd mag ik me designteamlid van scrapdelight noemen! Ik ben zo blij en vind het echt heel erg leuk om deel te mogen uitmaken van dat team en een eer om voor deze winkel te mogen scrappen.

Verder heb ik de afgelopen dagen twee kaartjes gemaakt. Ik vind het altijd moeilijk om kaartjes zelf te maken, maar met wat leuke spullen en vooral goede voorbeelden kom ik een heel eind.
Zo vond ik laatst op Pinterest een paar prachtige kaarten gemaakt met stempels van Papertrey Ink (één van mijn favoriete webwinkels uit Amerika). Ik kon het niet laten om toch weer een bestelling te plaatsen en afgelopen donderdag kwamen de stempels eindelijk binnen. Ik ben eerst maar eens voorzichtig begonnen met het namaken van de kaarten die ik op Pinterest had gevonden.
Dit zijn ze geworden......














Zo...... nu ga ik eerst weer eens verder met mijn PL, week 10 en week 11 zijn inmiddels al weer achter de rug en moeten nog worden vastgelegd. Genoeg te doen dus!

Liefs Nicole

10 opmerkingen:

  1. Hier dan ook nog maar een keer gefeliciteerd!! Ik ben erg benieuwd naar de creaties die je gaat maken als DT lid.
    En je kaartjes zijn ook heel erg leuk geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaarten!! en gefeliciteerd met je plekje in het DT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk voor je Nicole!
    Ik heb er ook even aan gedacht om een poging te wagen maar het is er uiteindelijk toch niet van gekomen... Ben te druk met mijn werk op het moment... Ik kom ook regelmatig bij scrapdelight en volg ook regelmatig een workshopje. Denk dat je in een erg leuk team van mensen terrecht komt!
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar je werk als dt-er!
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je kaartjes laat zien heel verrassend moet je vaker doen....ze zijn zooo mooi !!!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Nicole!! Je bent zeker een aanwinst voor het team. Jouw scrapstijl zat er volgens mij nog niet in. Veel plezier daar!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor Nicole, ben blij dat je ons team komt versterken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super! Gefeliciteerd en succes met je DT plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nicole, nogmaals van harte gefeliciteerd. Heel veel succes als DT-er voor Scrapdelight.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicole!
    Leuk om je als collega erbij te hebben, hoop je binnenkort life te zien en te spreken!
    groetjes, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo wat een leuke kaartjes!!! enuhh nogmaals gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen