maandag 20 december 2010

kerstkadootjes voor de leidsters

Een maand of twee geleden had Doe@Ding weer de demo-dagen en Moniek gaf daar een make-and-take. We hebben toen een heel leuk doosje gemaakt, geschikt voor een klein kadootje. Toen ik het doosje had gemaakt, wist ik dat ik dit doosje als "juffen"-kadootje voor Cas en Olivier wilde maken.
De juffen van Cas en Olivier zijn natuurlijk ook mijn collega's en ik vond het een beetje lastig om dan dus sommige leidsters wel een kerstkadootje te geven en anderen weer niet. Daarom had ik besloten om voor al mijn collega's en alle stagiaires een kadootje te maken; dat waren er maar liefst 33!


Na een aantal dagen knutselen, waren ze vandaag eindelijk af en heeft Cas ze uitgedeeld!

Nu kan ik de rest van mijn vakantie met een gerust gevoel mijn DD weer bijwerken.

Liefs Nicole

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kadoosjes!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke cadeautjes zeg! Wat een werk, maar het zal zeker gewaardeerd worden!
    Ook je DD wordt mooi, leuk he zo'n herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk.. Je collega's boffen maar met jouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een werk zeg, ze zien er erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf zeg, dat ziet er erg leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen