donderdag 22 april 2010

Eindelijk.......

na weken veel en hard werken (al zeg ik het zelf) heb ik vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij gehad. Ondanks dat ik vandaag veel heb geslapen (want van hard werken word je moe), heb ik ook veel met de mannen geknuffeld en zelfs nog tijd gevonden om een kaartje te maken voor een collega die gisteren bevallen is van zoontje Dean (een geweldige naam!).

Bij gebrek aan inspiratie heb ik vanmiddag mijn "sketch-map" (beter bekend als "jatmap") geraadpleegd en daar is dit kaartje uit voort gekomen. Het kaartje is gemaakt vn wit en blauw carstock, de letters zijn gestanst met het "Notepad Alphabet" van Sizzix en op de letter N heb ik een bedeltje van een jongetje geplakt.
Op het grote witte vel cardstock heb ik de tekst " congrats on your new little bundle" gestempeld met Stazon Ink in de kleur " Midnight Blue". Vervolgens heb ik dit stuk cardstock geëmbossed met de cuttlebug embossing folder "swiss dot". Verder heb ik een lintje geknoopt van donkerblauw satijnlint.

Tot zover weer even een klein blogberichtje zodat jullie weten dat ik nog leef en het scrappen ook nog niet heb opgegeven. Ondanks dat ik vandaag veel heb geslapen, ben ik nu nog steeds moe en dus ga ik zo lekker weer mijn bedje opzoeken!
Ik hoop dit weekend mijn album " een week uit mijn leven" af te kunnen maken en dan zal ik die zeker even hier laten zien!

Liefs Nicole

1 opmerking:

  1. wauw hij is gaaff!!! heb m weer opgeslagen in mijn "jatmap" hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen