donderdag 18 juni 2015

Blogger of Facebook?

Begin dit jaar had ik het me nog zó voorgenomen...... Ik ga mijn blog weer goed bijhouden en ik ga er al mijn pagina's van Project Life en andere layouts weer laten zien.
Inmiddels zijn we nu bijna halverwege het jaar en ik heb heel erg weinig laten zien. Niet omdat ik niets gemaakt heb, want ik heb ook dit jaar weer een PL album dat ik heel goed bijhoudt, maar gewoon omdat ik het steeds vergeet en ik eigenlijk altijd mijn pagina's laat zien op Facebook.

Vond je het altijd leuk om mijn blog te volgen en wil je nog steeds graag zien wat ik zoal maak, dan zou ik het leuk vinden als je mijn Facebook-pagina gaat volgen:
https://www.facebook.com/pages/My-life-in-scraps/1468692783423621

Wie weet zie ik je daar!

Liefs Nicole

1 opmerking:

  1. 😄 Visit this site.

    Please Follow us :
    ===============================
    https://alado52.blogspot.com
    ===============================

    ===============================
    Automotive
    ===============================
    Baby & Kids Care
    ===============================
    Electronics
    ===============================
    Fashion
    ===============================
    Hardware Equipment
    ===============================
    Health & Beauty
    ===============================
    Hobbies
    ===============================
    Home & Gardening
    ===============================
    Sports & Leisure
    ===============================


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    Alado 52 [ https://alado52.blogspot.com ]
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    BeantwoordenVerwijderen