dinsdag 27 december 2011

Project Life 2011 : week 49 en week 50

Ik heb de laatste tijd weinig geblogged. Mijn December Daily is blijven steken bij 7 december en ook mijn PL2011 heeft even stil gelegen. De reden?????
Ik heb een peesontsteking in mijn pols en dat wordt maar langzaam beter. De eerste dagen kon ik niet veel, iedere beweging deed zeer en nu gaat dat langzaam iets beter. Zolang ik maar geen draaiende bewegingen maak met mijn pols, of zware dingen til gaat het eigenlijk wel goed.
Er kon de afgelopen dagen pas weer gescrapt worden en mij prioriteit lag in eerste instantie in het bijwerken van mijn PL2011. Mijn streven is nou eenmaal om mijn album op 31 december klaar te hebben en er waren (en zijn) nog een aantal dingen die ik daarin wil hebben.

Inmiddels heb ik week 49 en week 50 gescrapt en ook voor beide weken wat extra baldzijden gemaakt.
Week 49:


























week 50:














Het interview waarvoor ik een tijdje geleden jullie hulp had gevraagd, heb ik inmiddels in mijn PL verwerkt. Op de achterkant van deze pagina heb ik een kopie van Cas zijn eerste rapport verwerkt.

Nu nog de laatste twee weken scrappen en dan is mijn PL2011 een feit!

En ga ik nou nog een jaartje verder of niet??????
That's (still) the question!

Liefs Nicole

8 opmerkingen:

  1. Super gaaf weer!
    Heb zoveel zin om er mee te beginnen :)
    Alleen ben ik nog niet klaar met de voorbereidingen.
    Hoop dat je snel uit je keuze komt wel of geen PL2012 :)

    xoxo
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het iets beter gaat met je pols. Maar nog niet te snel weer van stapel gaan he? Goed laten genezen.

    Je PL ziet er weer super uit :-)

    Ik zou het jammer vinden als je geen PL meer doet in 2012, maar je weet zelf het beste of je dat gaat volhouden of niet. Volgens mij wilde je ook weer andere scrapprojecten oppakken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te zien.. Dat intervieuw met Cas vind ik echt super..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer leuk uit!
    Dat intervieuw ga ik ook eens doen met mijn dametjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat interview is ontzettend leuk!
    Ik ben benieuwd of hij over een paar maanden dezelfde antwoorden geeft...
    Misschien in PL2012? Want volgens mij moet je gewoon doorgaan! Het ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf je pl...
    en dat intervieuw super zeg..
    Vind m echt heel gaaf.. Leuk idee..
    Succes met de laatste 2 weken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dat interview, wat zal dat later leuk zijn om terug te lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super om weer te zien! Ik ben ook echt een fan van je, dus ben super blij dat het iets beter gaat met je en je weer kan scrappen!
    Ik hoop natuurlijk ook dat je doorgaat in 2012, maar kan me voorstellen dat je het genoeg vind zo.... Hoewel? Nou vertel! Wat ga je doen??? ;)

    BeantwoordenVerwijderen